14 alimente pentru a-ți îmbunătăți metabolismul

Dacă ai fost sau nu o persoană care putea să mănânce orice și apoi să ardă toate caloriile, nu contează. Iată câteva alimente pe care le poți include în dietă pentru a-ți vor îmbunătăți metabolismul.

fructe

Grapefruit
Grapefruit-ul scade nivelul insulinei, care este centrul care dictează organismului să creeze depozitele de grăsime. În plus, este bogat în fibre și organismul tău trebuie să consume mai multe calorii pentru a îl digera.

Ceaiul verde
Ceaiul verde este sursa principală de epigallocatechin gallate, care intensifică activitatea cerebrală și a sistemului nervos, făcându-ți astfel organismul să ardă mai multe calorii.

Iaurtul
Nivelul foarte crescut de proteine conținut în iaurtul natural necesită un consum mare de calorii pentru a fi digerat. În plus, cultura probiotică găsită în iaurt ajută la reglarea tranzitului intestinal.

Migdalele
Migdalele conțin acizi grași esențiali, care ajută la creșterea metabolismului. Ai grijă însă să nu exagerezi cu consumul acestora pentru că au un conținut mare în calorii.

Cafeaua
Cafeaua conține cofeină care îți oferă cu siguranță o îmbunătățire. Ai grijă însă să nu bei mai mult de 2-3 cești de cafea pe zi, pentru că riști să ai efecte adverse, precum iritabilitate. Cafeaua poate produce dependență, însă în 7-10 zile scapi ușor de aceasta, așa că nu îți face probleme dacă ajungi să consumi zilnic.

Carnea de curcan
Mesele bogate în proteine produc mai multă substanță pentru mușchi, astfel consumi mai multe calorii și îți crește metabolismul.

Merele
Ca și grapefruitul, acest aliment bogat în fibre este gustarea perfectă și corpul tău consumă mai multe calorii pentru a-l digera. În plus, merele îți dau senzația de sațietate (senzația că nu îți mai este foame) pentru o durată mai lungă de timp, așa că vei mânca mai puțin.

Spanacul
Spanacul te ajută să crești puternică și sănătoasă. Pe lângă faptul că îți îmbunătățește metabolismul, conține antioxidanți, magneziu, potasiu, fier și vitamina C.

Fasolea
Conține foarte puțini acizi grași, dar foarte multe proteine. Fasolea te face să te simți sătulă pentru o perioadă mai lungă de timp și organismul tău trebuie să consume mai multe calorii pentru a o digera.

Brocoli
Brocoli conține o întreagă echipă care ajută la creșterea metabolismului: calciu și vitamina C. Calciul acționează ca un declanșator al metabolismului și vitamina C ajută organismul să absoarbă mai mult calciu.

Făina de ovăz
Pentru că organismul tău are nevoie de mult timp pentru a digera fibrele solubile din acest aliment, îți scade nivelul insulinei, deci îți crește metabolismul.

Lapte de soia
Laptele de soia conține calciu, care ajută la îmbunătățirea organismului. Însă, ai grijă să nu consumi produsele îndulcite din comerț.

Curry
Curry-ul crește numărul de calorii pe care organismul tău îl consumă și crește metabolismul.

Scorțișoara
Adaugă puțină scorțișoară la ceaiul tău zilnic pentru a-ți îmbunătăți metabolismul zahărului și pentru a menține nivelul de glucoză din sânge scăzut. Scorțișoara este foarte bună pentru a regla și colesterolul.

Lasă un comentariu